Agama brodata
Gekon lamparci
Wąż zbożowy
POLECAMY...
Wybrane gry, programy
oraz bajki dla najmłodszych.
Suwałki -
Zdjęcia, zabytki, historia, legendy, stare fotografie, biografie
ludzi związanych z Suwalszczyzną...
Albumy
- Suwałki i okolice w latach 1950-1975. Zespół Suwalszczyzna, budowa drogi
Suwałki-Szypliszki, prace archeologiczne
na cmentarzysku jaćwieskim, Pałac Paca 1950 r. oraz inne unikalne zdjęcia autorstwa
T. Smagacza. |
miniFAQ
Najczęściej zadawane pytania
Dlaczego realizujemy wysyłki tylko Pocztą Polską?
- PKP
Wysyłka jest sprzeczna z Regulaminem
PKP, który mówi, że żywych roślin i zwierząt nie można przesyłać
pocztą konduktorską.
Jeśli zataimy fakt, że to zwierzę a okaże się to w trakcie podróży
wówczas osoba kupująca może mieć problemy z odebraniem paczki.
- PKS
W przeciwieństwie do PKP paczki (nie
tylko ze zwierzętami) przewożone są przez kierowców nielegalnie. PKS
nie posiada takiej usługi jak przewożenie przez kierowcę paczek. Dlatego też nie jest możliwe uzyskanie od kierowcy
potwierdzenia nadania paczki. To absolutnie wyklucza możliwość
takiej wysyłki.
- Firmy kurierskie
W większości firm kurierskich
Regulamin zabrania przewozu żywych
zwierząt i roślin.
Dlaczego nie wysyłamy paczek pobraniowych?
Jeśli adresat nie odbierze paczki to wraca ona do Urzędu Pocztowego.
Tam leży 14 dni w ciągu, których adresat może ją odebrać.
Dopiero po 14 dniach, jeśli nikt jej nie odbierze paczka wraca do
nas.
Nie narazimy naszych zwierząt na tak okrutną męczarnię i
prawdopodobnie śmierć!
Dlaczego zaliczka nie podlega zwrotowi?
Prowadzimy sprzedaż na Allegro oraz w innych mediach. Zarezerwowane
zwierzę nie może być wystawione do sprzedaży. 2-tygodniowa
rezerwacja i brak finalizacji zakupu obciąża nas
dodatkowymi kosztami (np. prąd, pokarm, suplementy).
W jakim wypadku wysyłka może się opóźnić?
Jeśli pieniądze nie zostaną zaksięgowane do wtorku to w środę
pierwsza sesja wchodząca w banku, w którym mamy konto jest o
godzinie 12:00. Paczka priorytetowa musi zostać nadana do godziny 15:00.
Pozostaje
zbyt mało czasu na przygotowanie zwierzęcia do podróży i
odpowiedniego zabezpieczenia przesyłki. W takim wypadku wysyłka
zostanie zrealizowana w następnym tygodniu.
Kolejnym powodem mogą być niesprzyjające warunki atmosferyczne (duże
upały lub zbyt niska temperatura). Kupujący zostanie wówczas
poinformowany o tym fakcie i ustalimy nowy termin wysyłki
odpowiadający osobie kupującej.
Nie możemy oczywiście wykluczyć wypadków losowych jednak o
każdej zmianie poinformujemy emailem, telefonicznie czy poprzez inny
pozostawiony kontakt.
Jeśli macie Państwo inne pytania
dotyczące warunków sprzedaży bądź samych zwierząt to prosimy o
kontakt. W miarę naszych możliwości i wiedzy zawsze chętnie służymy
pomocą i
radą.
|
Zespół
|
|
|